Повернення товару

Я можу обміняти чи повернути товар?

Так, Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар, що не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • збережено всі ярлики та заводське маркування

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки за наявності укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Як можна зробити обмін чи повернення?

Ми повернемо гроші в день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 14 днів.

Ви можете надіслати товар назад за допомогою служби доставки. Реквізити одержувача уточніть у менеджера інтернет-магазину. Якщо у товару збережений товарний вигляд і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки.

У яких випадках гарантія не надається?

  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було проведено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару
  • на витратні матеріали (пасти, стержні, чорнило тощо), згідно з умовами виробника.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.)
  • ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або з’єднання, що виникли в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації